SERVICIUL CLIENTELĂ: 0 (22) 54-49-59
0 (22) 54-25-00
Sisteme Informatice

Sistemul informatic "Raportări ON-LINE"

 

Sistemul Informatic integrat "Raportari on-line"  realizează următoarele functii:

  • receptionarea de la intreprinderi, prin intermediul retelelor de aplicatie larga (WAN), a datelor referitor la activitatea lor;
  • prelucrarea datelor despre activitatea intreprinderilor;
  • generarea optională a documentelor rezultative, vizualizarea si/sau imprimarea lor;
  • asistenta informationala continua, prin intermediul retelei locale, a conducerii si a specialistilor in procesul desfasurarii activitatii lor.

 

Fiecarui subiect administrativ subordonat sistemul ii ofera aceleasi mijloace de consultare a datelor din BD proprie.

Sistemul a fost implementat  in cadrul Ministerului Culturii, Ministerului Transporturilor, Procuraturii Generale. Poate fi adresat altor ministere si departamente, care au in subordinea lor intreprinderi sau institutii a caror activitate necesita coordonare.

 

Pentru detalii suplimentare și versiune demo contactați experții noștri tel. 022544967


Alte aplicații informatice

Sistemul informatic de management al documentelor asigură evidenţa, controlul executării, stocarea şi regăsirea documentelor, în orice format electronic, inclusiv imagini ale documentelor pe hârtie.
Realizează funcţii de înregistrare, evidenţă, circulaţie şi selectare (căutare) a fişelor de înregistrare şi a documentelor aferente, de control şi analiză a executării. Sistemul generează zeci de rapoarte statistice şi analitice după data şi numărul de înregistrare, tipul petiţiei, tematica, provenienţa, numărul şi data scrisorii de însoţire, autorul rezoluţiei, executantul, subdiviziunea, perioadele de timp, etc.
Sistemul Informatic "Biblioteca Electronica" este destinata pentru managementul documentelor de uz intern ale institutiei. Cuprinde baza de date a documentelor, program de gestiune, program de consultare si program pentru actualizarea periodica a informatiei;
Sistemul informatic de management al resurselor umane asigură colectarea, administrarea, prelucrarea şi interpretarea datelor prin emiterea de liste, rapoarte text, date statistice şi comparative, precum şi îmbunătăţirea comunicării în cadrul organizaţiei printr-o mai bună organizare a fluxului de informaţii dintre departamentul de Resurse Umane și alte subdiviziuni.
Sistemul Informatic "Legislaţia Republicii Moldova" include baza de date juridice a Republicii Moldova, programul de consultare şi programul pentru actualizarea ei.
Sistemul informatic "Practica Judiciară" include baza de date a practicii judiciare, programul de consultare şi programul pentru actualizarea ei. Baza de date conţine documente privind jurisprudenţa, în limbile română şi rusă.

PAGINA SUS
© 1993 - 2014. Toate drepturile rezervate.
Întreprinderea de stat MoldData
Termeni şi condiţii
Versiunea veche a site-ului

ipv6 ready