TELEFON SERVICIUL CLIENTELĂ:
14404

NOUTĂŢI ŞI EVENIMENTE

Apple a declarat „război termonuclear” contra Google şi are şanse să-l câştige

Publicat: Miercuri, 13 iunie 2012
Înainte de moartea sa, Steve Jobs, fondatorul Apple, a mărturisit lui Walter Isaacson, autorul biografiei sale, că este dispus „să declanşeze un război termonuclear” contra Google din cauza sistemului de operare Android „pentru că acesta este un produs furat”.

 

După ce biografia lui Steve Jobs a fost publicată, analiştii portalului „Business Insider” l-au intervievat pe Isaacson în încercarea de a obţine mai multe detalii cu privire la acest „război termonuclear”. Tot ce Isaacson a putut răspunde este că Apple va intenta procese asupra patentelor, fapt care ar afecta negativ Google, dar care nu se ridică la nivelul unui „război termonuclear”.

Astăzi, în schimb, avem o imagine mai clară asupra acestui război. Apple chiar a lansat întreg arsenalul termonuclear asupra Google în încercarea de a rade complet această companie de pe faţa pământului. Şi nu este vorba doar de Android ci de însuşi motorul de căutare care stă la originea succesului Google.

Cu toate seriviciile auxiliare oferite, succesul companiei Google depinde de motorul de căutare care-i poartă numele, iar Apple face tot ce-i stă în putinţă cu iOS pentru a reduce importanţa căutării şi a paginilor de internet pe aparatele sale mobile.

Apple Maps

În primul rând, Apple a intrat şi ea pe teritoriul motoarelor de căutare locale prin noua sa aplicaţie de hărţi. Apple a colaborat cu Yelp, unul din principalii rivali ai Google, pentru a îmbunătăţi această aplicaţie. Cu ajutorul Apple Maps, utilizatorii vor avea parte de o căutare eficientă pentru companiile locale.

Astfel de căutări locale sunt extrem de importante pentru Goolge. Dacă Apple va elimina aceste căutări din iPhone, compania va avea un loc mai puţin pentru publicitate precum şi va reduce din importanţa motorului de căutare Google.

 

        Siri, propriul motor de căutare Apple

Apple şi-a îmbunătăţit, totodată, propriul său motor de căutare, acesta devenind mai eficient în a afla rezultatele evenimentelor şi statisticilor sportive. Acest lucru nu este însă o ameninţare atât de mare pentru Google cât este abilitatea de a găsi un restaurant şi a rezerva o masă cu ajutorul Siri. Aceasta este o activitate comercială asupra căreia Google avea monopol până recent. Şi acesta este doar începutul, nu este exclus ca, în viitorul apropiat, Siri să devină o ameninţare serioasă pentru Google.

 

 

Apple Passbook are potenţialul de a depăşi Portofelul Google

Apple şi Google se luptă asupra pieţei viitoare de plăţi cu ajutorul telefonului mobil. Apple are 400 de milioane de conturi iTunes cu cărţi de credit, având astfel un avantaj. Passbook este un model pentru companii de a implementa aplicaţii pentru utilizatori, precum programe de „carduri de loialitate” pe care Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele, deja îl introduce. Astfel, atunci când cumperi cafea de la Starbucks poţi să plăteşti doar agitând puţin mobilul în faţa scannerului companiei. 

Totoadtă, Apple a demonstrat că o aplicaţie Starbucks poate chiar să te anunţe atunci când te afli în apropiere de o cafenea deţinută de această companie, fapt care ar putea aduce un beneficiu enorm Apple, Starbucks şi altor companii care vor fi interesate de acest program, Google necâştigând nimic.

Apple încearcă să facă internetul irelevant

Nicio companie nu controlează internetul, dar, dacă am putea alege o companie care aproape a atins acest stadiu, aceasta ar fi Google. Pagina motorului de căutare al acestei compani este pagina de start pentru majoritatea utilizatorilor de internet. Apple încearcă să schimbe acest lucru cu ajutorul „steguleţelor” pentru paginile de internet de mobil.

Dacă vizitezi Yelp.com pe Safari, poţi vedea un „steguleţ” care te anunţă, „Avem applicaţii de iPhone!”. Ideea este să-i convingă pe utilizatori să folosească această aplicaţie, şi nu pagina de internet mobil. Cu cât mai mulţi utilizatori vor prefera aplicaţiile contra motorului de căutare, cu atât Google va avea de suferit.

 

Apple doreste să formeze o „monstruasă coaliţie” cu Facebook, principalul adversar al Google

 


Această alianţă nu afectează Google atât de puternic precum celelalte măsuri, dar nici nu este plăcut să ştii că inamicii tăi s-au coalizat contra ta.

Este evident felul în care Apple încearc să schimbe viitorul şi să elimine Google din viaţa noastră. Fiecare lucru major pe care-l face este pentru a schimba modul în care folosim internetul pentru a căuta informaţii. Pe lângă acest lucru, Apple încearcă să ofere companiilor mari noi oportunităţi comerciale pe piaţa telefoanelor mobile. La urma urmei, Apple este singura companie care se poate lua la trântă cu Google şi care ar putea câştiga.

 

 

Autor: Laurențiu Luca, sursa:adevarul.ro

Mai multe la temă:

 

Imperiul contraatacă: Google şi Motorola, împotriva Apple

Companiile Google şi Apple folosesc avioane de spionaj pentru ralizarea unor hărţi 3D

 

 

 

 

 

 

 

 

 






MoldData te invită în Orășelul European

Publicat: Miercuri, 10 mai 2017
Vino sâmbătă, 13 mai,ora 13.00, la un eveniment de amploare dedicat Zilei Europei!

De ce să nu ignori avertismentele de securitate?

Publicat: Marţi, 02 mai 2017
Certificatele SSL sau certificatele de securitate au rolul de a securiza schimbul de informatii pe internet. Ele ajuta la protejarea informatiilor utilizatorilor site-ului, criptand datele transmise de la un browser spre server.

SSL și HTTPS devin esențiale

Publicat: Joi, 20 aprilie 2017
Site-urile de stiri, hoteluri, site-uri bancare si numeroase altele se numara printre milioanele de site-uri marcate in mod explicit ca fiind "nesigure" de unele dintre cele mai utilizate browsere.

De ce ai nevoie de certificat SSL pentru site?

Publicat: Luni, 10 aprilie 2017
Ai inregistrat numele de domeniu perfect pentru afacerea ta. Ai un site care arata grozav, continut calitativ plasat cu regularitate, design responsive, paginile se incarca rapid, dar este site-ul sigur pentru accesare?

INVITATIE LA LICITAŢIE NR. 01-L/2017 pentru achiziţionare a tehnicii de calcul, sistemelor de operare, server şi consumabilelor

Publicat: Miercuri, 29 martie 2017
INVITATIE LA LICITAŢIE NR. 01-L/2017 pentru achiziţionare a tehnicii de calcul, sistemelor de operare, server şi consumabilelor

Eroare 404: ce înseamnă pagina de eroare și cum să o folosești

Publicat: Joi, 02 martie 2017
In mod obisnuit, cand un vizitator incearca sa acceseze o pagina care nu este disponibila, serverul va returna o eroare de felul acesta "404 Not Found” (Pagina nu a fost gasita). 404 este un cod de afisare a statusului HTTP al unei pagini si indica faptul ca nu a fost gasita o pagina pe server care sa corespunda cererii. In afara de returnarea codului 404 ca raspuns la solicitarea unei pagini care nu exista, serverul va afişa, de asemenea, o pagina de eroare. Aceasta ar putea consta dintr-un mesaj standard sau ar putea fi personalizata. Link-urile care duc spre pagini de eroare sunt cunoscute drept "link-uri moarte".

Rezultate 19 - 24 din 352

PAGINA SUS
© 1993 - 2017. Toate drepturile rezervate.
Întreprinderea de stat MoldData
Termeni şi condiţii | Politica de confidenţialitate a datelor cu caracter personal