SERVICIUL CLIENTELĂ: 0 (22) 54-49-59
0 (22) 54-25-00

NOUTĂŢI ŞI EVENIMENTE

Cum să te găsească Google

Publicat: Luni, 18 iunie 2012
Ideea de personalitate online a devenit o prioritate majora pe lista multor experti in SEO – Search Engine Optimization, o realitate provocata in primul rand de politica Google care face presiuni majore pentru a impinge in rezultatele cautarii elemente legate de activitatile online ale oamenilor. Printr-un nou concept intitulat Google Authorship, gigantul din Mountain View vrea sa faca legaturi din ce in ce mai evidente intre continutul de pe diverse site-uri si personalitatile online care promoveaza sau au scris respectivul continut. Acesta este un nou trend pe care nu-l puteti neglija.

Realizarea unui brand personal, online, dar si in viata reala, vine cu beneficii reale in ceea ce priveste construirea si intarirea relatiilor de calitate. Din momentul in care ai un cerc de prieteni printre care parerea ta ajunge sa fie apreciata, recomandarile tale incep sa aiba greutate.

Un studiu al celor de la Nielsen care este sinstetizat in graficul de mai sus confirma exact acest lucru. Faptul ca 90% din oameni au incredere in sfaturile unui prieten cand vine vorba de promovarea oricarui tip de produs este o realitate care nu mai poate fi ignorata. In comparatie, doar 41% din cei intervievati au tentinta sa creada in reclamele afisate printre rezultatele dintr-un motor de cautare – indiferent care este acesta.

Chiar daca nu a fost singurul factor luat in calcul, aceasta statistica scoate la iveala intr-un mod foarte clar de ce Google a ajuns sa prioritizeze retelele sociale. Daca cei care cauta ceva pe Google ajung sa aiba mai multa incredere in a achizitiona acel ceva din rezultatele afisate prin faptul ca sugestiile vin de la cunoscuti, beneficiile sunt incredibile. Cei care investesc in reclama au mai mult de castigat, in timp ce utilizatorii sunt mai multumiti pentru care au luat o decizie informata. De aici porneste conceptul de peronalitate online– solutia celor de la Google pentru a capitaliza ideea explicata mai sus prin intermediul amestecarii rezultatelor personalizate cu cele generate/influentate de cercul de prieteni.

Mai jos sunt cativa pasi simpli cum puteti profita de aceste trenduri noi in arta SEO.

1. Construirea unui brand personal online

Google tocmai a realizat cat de importante sunt retelele sociale ca indicator pentru aprecierea calitatii unui website. Ca urmare, avand in vedere ca in cele mai multe cazuri retelele de socializare sunt mai mult axate pe branduri personale decat pe branduri-companii, o personalitate online puternica incepe sa aiba din ce in ce mai mult sens.Google nu vrea sa masoare doar influenta profilului unui brand pe Twitter/Facebook/Google+, vrea sa ia in calcul angajatii sai, redactorii sai, fanii sau… followers. Ca detinator de site, blog, magazin virtual sau orice altceva online, ia activitatea de management a reputatiei online mult mai in serios si prioritizeaza crearea unui profil puternic pe cateva site-uri cheie de socializare, precum Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, etc.

Daca nu esti un blog activ, acum este momentul sa incepi. Niciodata nu este prea tarziu. Blogging-ul este o metoda extrem de eficienta de a-ti construi un brand personal. In plus, este o cale catre descoperirea de noi oportunitati, precum scrisul pentru site-uri mai populare, participarea la evenimente, interviuri si nu numai. Toate acestea ajung in final sa poata fi folosite pentru a-ti valorifica din ce in ce mai bine profilul online.

2. Crearea de legaturi intre site-urile de socializare si site-urile pe care scrieti

Prin conectarea profilului de Google+ cu toate website-urile pe care generezi continut,de fiecare data cand un articol va fi afisat printre rezultatele cautarii pe Google, va aparea automat si linkul catre profilul tau online pe site-urile de socializare. Aceasta miscare simpla ar trebui sa fie suficienta pentru a-ti mari plaja de oameni care-ti urmaresc activitatea online. Prin faptul ca oamenii sunt tentati sa faca click pe profilul tau de Google+, ajungi sa ai o influenta mai mare online, iar personalitatea ta ajunge sa fie mai importanta.

In plus, vei avea trafic suplimentar pe continutul generat de tine, deoarece vei influenta oamenii din cercul tau de prieteni. Respectiva influenta va afecta pozitiv ranking-ul profilului de Google+ si al site-ului pe care lucrezi, ca in final toata lumea sa aiba de castigat. Google, de exemplu, promoveaza acest trend cu atata ardoare deoarece genereaza volumuri mari de trafic catre Google+, urmand ca vizitatorii sa fie tentati sa revina din ce in ce mai des.

3. Foloseste Google+ zilnic

Chiar daca e un efort teribil sa faci asta, incearca sa petreci un pic de timp in fiecare zi comentand si partajand continutul de la contactele tale in egala masura cu continutul tau pe Google+. Astfel vei intari legaturi, ceea ce e foarte important. Printr-un efort minim zilnic, treptat iti vei crea un profil online mai puternic.

4. Foloseste unelte pentru a interactiona cu oamenii influenti din nisa ta

In primul rand, identifica jucatorii importanti din industria in care lucrezi. Unelte precum FollowerWonkTopsy sau FindPeopleOnPlus sunt perfecte pentru aceasta activitate.

In etapa urmatoare, incearca sa le atragi atentia, preferabil fara a-i haitui, raspunzand la fiecare lucru pe care-l spun. Fa un efort pentru a interactiona ocazional cu ei si partajeaza-le continutul in speranta ca la un momentdat vor face la fel. Pe Twitter poti sa-ti creezi liste private de oameni cu care vrei sa interactionezi mai des, de ce sa nu aplici acelasi principiu si cu cercurile din Google+?

Practic, daca ajungi sa ai retweet-uri de la oameni cu peste 10.000 de followeri, ai mari sanse sa-ti amplfici influenta pe retelele sociale. Exact acelasi principiu se aplica si la cercurile din Google+.

O unealta grozava este Google Ripples – aceasta iti permite sa vezi care sunt oamenii influenti cand partajezi un post si cat de departe a avut replici. Captura de mai jos iti arata, de exemplu, cat de departe a ajuns un post legat de lansarea serviciului Google Drive, de acum cateva zile.

 

Sursa: playtech.ro






Lenovo intră pe segmentul micro PC-urilor cu Windows și anunță Ideacentre Stick 300

Publicat: Miercuri, 24 iunie 2015
Lenovo a prezentat primul său micro PC, ideacentre Stick 300, un concept asemănător Compute Stick-ului Intel.

Microsoft a făcut un motor de căutare pentru YouTube mai bun decât Google

Publicat: Luni, 22 iunie 2015
Cei de la Microsoft au găsit o modalitate prin care să te facă să accesezi Bing, înainte de a căuta un video pe YouTube.

Microsoft a lansat o baterie ce poate încărca 2 dispozitive

Publicat: Luni, 15 iunie 2015
După Xiaomi, OnePlus și Asus, Microsoft a lansat miercuri un set de baterii portabile ce pot încărca simultan 2 dispozitive. Bateriile au capacități de 5200mAh, 9000mAh și 12000mAh. Există o listă cu anumite țări ce vor primi aceste baterii la un preț de 35$, 45$ și 55$.

Apple a prezentat OS X 10.11 și iOS 9 la WWDC 2015

Publicat: Joi, 11 iunie 2015
La prezentarea evenimentului WWDC 2015, Apple a dezvăluit următoarea generație a sistemelor de operare pentru Mac și iOS introducând OS X 10.11 El Capitan și iOS 9.

Asus Transformer Book Chi T100 review – convertibil compact de 10″

Publicat: Marţi, 09 iunie 2015
Asus este producătorul care a promovat cel mai mult conceptul tabletei care poate fi utilizată şi ca laptop prin ataşarea unui docking station cu tastatură şi trackpad, iar seria Transformer Book este una dintre cele mai renumite de pe piaţă.

Cei de la Google se declară învinși: Trei români revoluționează Internetul folosind sunetul

Publicat: Vineri, 05 iunie 2015
Clujenii Vlad Iuhas, Radu Iuhas şi Sebastian Presecan au uimit mediul IT după ce au prezentat la New York (la TechCrunch Disrupt) o soluție tehnologică prin care îi pot conecta pe cele patru miliarde de oameni care nu au conexiuni la internet la rețeaua www folosind sunetul în loc de trafic de date.

Rezultate 19 - 24 din 304

PAGINA SUS
© 1993 - 2016. Toate drepturile rezervate.
Întreprinderea de stat MoldData
Termeni şi condiţii
Versiunea veche a site-ului