TELEFON SERVICIUL CLIENTELĂ:
14404

NOUTĂŢI ŞI EVENIMENTE

Cum să te găsească Google

Publicat: Luni, 18 iunie 2012
Ideea de personalitate online a devenit o prioritate majora pe lista multor experti in SEO – Search Engine Optimization, o realitate provocata in primul rand de politica Google care face presiuni majore pentru a impinge in rezultatele cautarii elemente legate de activitatile online ale oamenilor. Printr-un nou concept intitulat Google Authorship, gigantul din Mountain View vrea sa faca legaturi din ce in ce mai evidente intre continutul de pe diverse site-uri si personalitatile online care promoveaza sau au scris respectivul continut. Acesta este un nou trend pe care nu-l puteti neglija.

Realizarea unui brand personal, online, dar si in viata reala, vine cu beneficii reale in ceea ce priveste construirea si intarirea relatiilor de calitate. Din momentul in care ai un cerc de prieteni printre care parerea ta ajunge sa fie apreciata, recomandarile tale incep sa aiba greutate.

Un studiu al celor de la Nielsen care este sinstetizat in graficul de mai sus confirma exact acest lucru. Faptul ca 90% din oameni au incredere in sfaturile unui prieten cand vine vorba de promovarea oricarui tip de produs este o realitate care nu mai poate fi ignorata. In comparatie, doar 41% din cei intervievati au tentinta sa creada in reclamele afisate printre rezultatele dintr-un motor de cautare – indiferent care este acesta.

Chiar daca nu a fost singurul factor luat in calcul, aceasta statistica scoate la iveala intr-un mod foarte clar de ce Google a ajuns sa prioritizeze retelele sociale. Daca cei care cauta ceva pe Google ajung sa aiba mai multa incredere in a achizitiona acel ceva din rezultatele afisate prin faptul ca sugestiile vin de la cunoscuti, beneficiile sunt incredibile. Cei care investesc in reclama au mai mult de castigat, in timp ce utilizatorii sunt mai multumiti pentru care au luat o decizie informata. De aici porneste conceptul de peronalitate online– solutia celor de la Google pentru a capitaliza ideea explicata mai sus prin intermediul amestecarii rezultatelor personalizate cu cele generate/influentate de cercul de prieteni.

Mai jos sunt cativa pasi simpli cum puteti profita de aceste trenduri noi in arta SEO.

1. Construirea unui brand personal online

Google tocmai a realizat cat de importante sunt retelele sociale ca indicator pentru aprecierea calitatii unui website. Ca urmare, avand in vedere ca in cele mai multe cazuri retelele de socializare sunt mai mult axate pe branduri personale decat pe branduri-companii, o personalitate online puternica incepe sa aiba din ce in ce mai mult sens.Google nu vrea sa masoare doar influenta profilului unui brand pe Twitter/Facebook/Google+, vrea sa ia in calcul angajatii sai, redactorii sai, fanii sau… followers. Ca detinator de site, blog, magazin virtual sau orice altceva online, ia activitatea de management a reputatiei online mult mai in serios si prioritizeaza crearea unui profil puternic pe cateva site-uri cheie de socializare, precum Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, etc.

Daca nu esti un blog activ, acum este momentul sa incepi. Niciodata nu este prea tarziu. Blogging-ul este o metoda extrem de eficienta de a-ti construi un brand personal. In plus, este o cale catre descoperirea de noi oportunitati, precum scrisul pentru site-uri mai populare, participarea la evenimente, interviuri si nu numai. Toate acestea ajung in final sa poata fi folosite pentru a-ti valorifica din ce in ce mai bine profilul online.

2. Crearea de legaturi intre site-urile de socializare si site-urile pe care scrieti

Prin conectarea profilului de Google+ cu toate website-urile pe care generezi continut,de fiecare data cand un articol va fi afisat printre rezultatele cautarii pe Google, va aparea automat si linkul catre profilul tau online pe site-urile de socializare. Aceasta miscare simpla ar trebui sa fie suficienta pentru a-ti mari plaja de oameni care-ti urmaresc activitatea online. Prin faptul ca oamenii sunt tentati sa faca click pe profilul tau de Google+, ajungi sa ai o influenta mai mare online, iar personalitatea ta ajunge sa fie mai importanta.

In plus, vei avea trafic suplimentar pe continutul generat de tine, deoarece vei influenta oamenii din cercul tau de prieteni. Respectiva influenta va afecta pozitiv ranking-ul profilului de Google+ si al site-ului pe care lucrezi, ca in final toata lumea sa aiba de castigat. Google, de exemplu, promoveaza acest trend cu atata ardoare deoarece genereaza volumuri mari de trafic catre Google+, urmand ca vizitatorii sa fie tentati sa revina din ce in ce mai des.

3. Foloseste Google+ zilnic

Chiar daca e un efort teribil sa faci asta, incearca sa petreci un pic de timp in fiecare zi comentand si partajand continutul de la contactele tale in egala masura cu continutul tau pe Google+. Astfel vei intari legaturi, ceea ce e foarte important. Printr-un efort minim zilnic, treptat iti vei crea un profil online mai puternic.

4. Foloseste unelte pentru a interactiona cu oamenii influenti din nisa ta

In primul rand, identifica jucatorii importanti din industria in care lucrezi. Unelte precum FollowerWonkTopsy sau FindPeopleOnPlus sunt perfecte pentru aceasta activitate.

In etapa urmatoare, incearca sa le atragi atentia, preferabil fara a-i haitui, raspunzand la fiecare lucru pe care-l spun. Fa un efort pentru a interactiona ocazional cu ei si partajeaza-le continutul in speranta ca la un momentdat vor face la fel. Pe Twitter poti sa-ti creezi liste private de oameni cu care vrei sa interactionezi mai des, de ce sa nu aplici acelasi principiu si cu cercurile din Google+?

Practic, daca ajungi sa ai retweet-uri de la oameni cu peste 10.000 de followeri, ai mari sanse sa-ti amplfici influenta pe retelele sociale. Exact acelasi principiu se aplica si la cercurile din Google+.

O unealta grozava este Google Ripples – aceasta iti permite sa vezi care sunt oamenii influenti cand partajezi un post si cat de departe a avut replici. Captura de mai jos iti arata, de exemplu, cat de departe a ajuns un post legat de lansarea serviciului Google Drive, de acum cateva zile.

 

Sursa: playtech.ro






INVITATIE LA LICITAŢIE NR. 01-L/2017 pentru achiziţionare a tehnicii de calcul, sistemelor de operare, server şi consumabilelor

Publicat: Miercuri, 29 martie 2017
INVITATIE LA LICITAŢIE NR. 01-L/2017 pentru achiziţionare a tehnicii de calcul, sistemelor de operare, server şi consumabilelor

Eroare 404: ce înseamnă pagina de eroare și cum să o folosești

Publicat: Joi, 02 martie 2017
In mod obisnuit, cand un vizitator incearca sa acceseze o pagina care nu este disponibila, serverul va returna o eroare de felul acesta "404 Not Found” (Pagina nu a fost gasita). 404 este un cod de afisare a statusului HTTP al unei pagini si indica faptul ca nu a fost gasita o pagina pe server care sa corespunda cererii. In afara de returnarea codului 404 ca raspuns la solicitarea unei pagini care nu exista, serverul va afişa, de asemenea, o pagina de eroare. Aceasta ar putea consta dintr-un mesaj standard sau ar putea fi personalizata. Link-urile care duc spre pagini de eroare sunt cunoscute drept "link-uri moarte".

Harta uimitoare a atacurilor cibernetice

Publicat: Marţi, 14 februarie 2017
Zeci de mii de atacuri cibernetice sunt lansate în fiecare secundă. Zi de zi, au loc atacuri pe Internet menite să afecteze site-uri și rețele, dar adesea este dificil de a vizualiza acest tip de activitate. Atacurile cibernetice sunt lucruri abstracte despre care auzim în timp sau după ce s-au întâmplat.

MoldData și-a prezentat sistemul de management electronic al documentelor la Primăria Chișinău

Publicat: Vineri, 10 februarie 2017
Specialiști ai Întreprinderii de Stat ”MoldData” au ținut un curs de inițiere privind circuitul electronic al documentelor, în cadrul instituțiilor publice, pentru funcționari de la Primăria municipiului Chișinău.

Diferenta intre domeniu, hosting si site web

Publicat: Marţi, 31 ianuarie 2017
Ce este un nume de domeniu? Website si domeniu este acelasi lucru? Este nevoie si de domeniu si de gazduire?

Calitatea hostingului influenteaza pozitionarea site-ului pe internet

Publicat: Vineri, 27 ianuarie 2017
Multi considera ca aspectul vizual al site-ului este cel mai important factor si cred ca este ceea ce va atrage noi clienti. Dar, design-ul nu are valoare daca site-ul nu poate fi gasit usor pe net.

Rezultate 19 - 24 din 348

PAGINA SUS
© 1993 - 2017. Toate drepturile rezervate.
Întreprinderea de stat MoldData
Termeni şi condiţii | Politica de confidenţialitate a datelor cu caracter personal